Hola a totes les mares, pares, àvies... i nens artistes!! 
He fet un collage de fotos d'aquest any de Mamacrea amb les activitats de Música i Moviment per embarassades, mares, nadons i nens...
He mirat de trobar fotos a on sortissim quasi tots els que encara veniu o heu vingut a ballar i a cantar amb mi (i alguna se m'ha escapat perquè no tinc cap foto...però que es senti que hi forma part!! Núria-Júlia, Espe amb la seva petita, l'Elena amb els seus petits, Martina-Elena, Mariona-Joana, Anna i Cora, Anna i Guillem, la Deborah i en Guillen surt al fons d'una Emoji)
A veure si ho veiue bé! perquè deu ni do! Hem sigut uns quants!!!!
I jo ho agraeixo de tot cor...
Desitjo que aquesta família creixi més i més, i que  en aquest nou any les activitats de Mamacrea arrivin a més dones, mares, pares, nens, nadons...i famílies en general.
Ara farà tot just un any...cap al gener que vaig començar aquesta aventura...i em sento molt feliç del camí que anat agafant i la força amb la que va creixent.
Tot això és gràcies a vosaltres i amb molta humilitat...també em dono les gràcies a mi..per confiar, per tenir perseverància i un amor molt gran a la música, a la dansa, a les persones i als nens.

En fi, us desitjo un nou any ple de bones accions, bons desitjos, bona música, molta alegria, molta lactància, molta criança amb vincles afectuosos i de respecte...i sobre tot molt d'AMOR!!!

Ens veiem aviat!
Una abraçada enorme feta de dansa i cançons!!

Mireia

Comentaris