Deixa't sentir i ser


N'estic segura. .
Estic segura que trobar un moment per tu pot arribar a ser un viatge interminable.
I també que la facilitat per viure en aquest espai únic no és fàcil.
Si balles...t'ho permets.
Només pregunta-t'ho:
Quan em puc dedicar a mi mateix?
A sentir com respiro?
A sentir que passa per al meu cos, per la meva ment?
Quan puc expressar-me en llibertat, sense por a...res ni a ningú?
Quan puc deixar enrere el rol de mare/pare, fill, amiga, mestre, treballador@, dona/home, alumna...i simplement SER..sense expectatives?
Si balles..viatges...i aquest viatge et condueix a les profunditats del teu ésser. Només necessites la valentia per "escollir" un moment a la teva vida per deixar que tot allò i més... passi.
Deixa't sentir i ser.
Sessions de Dansa Creativa per adults


Comentaris