Escola Bressol El Petit Montgrí

Arriba el dia 1 de Març. 
El projecte Mamacrea a les escoles bressols aterra per tercer any a l'EB Petit Montgrí (Torroella de Montgrí).
No cal dir-ho però aquets petits...son petits grans mestres.
L'acollida per part de les educadores és d'emoció i respecte, i els nens també ho experimenten.
Sento el meu nom que es crida  per les aules i racons.
Els nens em saluden, se'n recorden, em somriuen, m'esperen, m'abraçen i ballen amb mi.
L'aula s'omple de ritmes, d'expressió, de crits, de sopresa i admiració.
Emociona veure tanta vida a través dels seus ulls.
Emociona veure el respecte i la dedicació alhora de jugar junts.
Emociona com cada un d'ells no vol marxar..abans toca abraçar-nos i recordar que la propera trobada és aviat.

En Pau balla Samba



Ballem sols i...ballem acompanyats


Imitant moviments. Abans però...observació

Ballem a ritme de Bob Marley





Comentaris