Sessió gratuïta de Relaxació i Consciència corporal

La sanació comença per un mateix
mamacrea3@gmail.com

Fa aproximadament un mes vaig patir un dolor muscular molt fort que va acabar en un pinçament del nervi.
Haig de dir que mai havia patit quelcom semblant.
Fa molts anys que treballo el cos des de la consciència física, mental i emocional i puc dir que gràcies a la cura i la responsabilitat pròpia per la meva salut el dolor va desaparèixer més aviat de el que és normal.
Reconèixer les emocions no expressades durant molt anys va donar-me les eines per sanar i per viure el procés del dolor des de la paciència i el perdó.
A les sessions de Relaxació i Consciència corporal l'objectiu principal és afavorir el relaxament i estat anímic perquè les tensions físiques i emocionals trobin el camí per expressar-se.
És un treball basat en la lentitut del moviment, la paciència i el respecte per el propi procés...per aquesta raó és totalment recomanable per a tothom i per a persones que pateixen dolors crónics.
Vine a provar el dilluns 7 de novembre a les 9,30h o 20h.

MIREIA MONTERDE 

Educadora i Terapeuta Corporal.

Sóc llicenciada en Art dramàtic i dansa per la Real Escuela Superior de Arte dramàtico (Madrid)
Em vaig formar en teràpia corporal a través del ball i la musicoteràpia.

Arrel d' investigar sobre la importància del moviment per expressar les emocions i alliberar-les vaig descobrir que és vital tenir plena consciència del nostre cos, la nostra educació corporal i aprendre de nou a relaxar-nos per arribar a un estat holístic de benestar. He fet Ioga, Meditació, Feldenhrais, Pilates... entre altres tècniques corporals.

La meva experiència vital ha sigut el principal camí que m'ha ensenyat a trobar un mètode propi per ensenyar als altres.
Estic especialitzada en moviment lliure i gestió d'emocions per infants i adults (Gestalt) i sóc professora de Dansa Creativa.

Creadora del projecte Mamacrea, família creativa
Formació en Tècnica Metamòrfica amb la MºCarmen Boira
Formació com a Doula en Mares Doules
Formació com a Assessora de lactància amb Rosa Jové, Alba Padró, Carlos González...entre altres.
Copyright © 2016 Mamacrea, família creativa, All rights reserved.


Want to change how you receive these emails?
You can update your preferences or unsubscribe from this list

Email Marketing Powered by MailChimp

Comentaris