I formació Mamacrea en recursos pedagògics de música i moviment



Hi ha moltes gestacions. Molts parts, i molts fills.

Fa temps que jo estic gestant una formació amb recursos pedagògics de música i moviment per a nens i nens de 0 a 5 anys.

Crec que arribat el moment de poder expandir i compartir tot allò que he après amb la meva formació i experiència pròpia. Perquè moltes cançons, jocs, dinàmiques i músiques han nascut de viure cada dia amb els nens a través del cos i el moviment. Han nascut en moments inspiradors de búsqueda, de ser al costat de la llar de foc escoltant música i que aquesta música em conduís a la meva creativitat a través de dinàmiques i jocs.

I crec que és important que les escoles, les mares de dia, pares, famílies, educadors...tots aquells que viuen a prop dels nens coneguin altres vies de comunicació i de llenguatge.

Està sent un procés llarg, de meditar les temàtiques, de voler oferir quelcom complet i revelador, però sobretot, de crear una formació que neixi del cor i arribi al cor. Perquè en realitat el important que tots els que estem dia a dia amb els nens tornem a connectar amb la nostra essència de nen però des de l'adult.

M'agradaria que aquesta formació obrís les portes a cadascú per descobrir-se i meravellar-se de tot el potencial, creativitat, alegria, llibertat i expressió que porta en el seu cor, cos i ànima.

Així que si et ressonen aquestes paraules i vols rebre més informació sobre la formació. Posa't en contacte.

Ara mateix segueixo en construcció ;-) però estic segura que aviat estaré de part.






link informació formació

Comentaris